Po vytlačení zostavy z aplikácie iKelp Predajca Cloud sa na tlačiarni nič nevytlačí a tlačiareň vôbec nereaguje
- Preverte, či Vám funguje tlač dokumentov z lokálnych aplikácií, napríklad Poznámkový blok, Word, a iné.
- Preverte, či používate antivírusový program, alebo inú bezpečnostnú aplikáciu, ktorá by mohla blokovať komunikáciu.
Riešenie
- Vyskúšať novšiu / inú verziu ovládačov k tlačiarni.
- Ak ani po aktualizácii ovládačov k danému zariadeniu zariadenie z aplikácie iKelp Predajca Cloud netlačí bude problém v ovládačoch danej tlačiarne. (Niektoré ovládače k tlačiarni majú chybu, že nedokážu tlačiť cez Remote Deskop Protocol, čo nie je chyba aplikácie iKelp Predajca Cloud, ale výrobcu ovládača k danému modelu tlačiarne.)
- Vytlačiť zostavu pomocou aplikácie TSPrint.
Tlač pomocou aplikácie TSPrint
Aplikácia TSPrint funguje ako prepojenie vzdialeného počítača na ktorom beží aplikácia iKelp Predajca Cloud
(tu je nainštalovaná aplikácia TSPrint Server) a Vášho lokálneho počítača na ktorom pracujete v aplikácii
(tu je nainštalovaná aplikácia TSPrint Client). Následne s tlačiarňou komunikuje priamo aplikácia TSPrint Client, ktorá je nainštalovaná na Vašom lokálnom PC. Týmto je teda odstránená tá časť komunikáciu, s ktorou majú ovládače niektorých tlačiarní problém.
(Postup inštalácie aplikácie TSPrint Client je popísaný v článku Inštalácia aplikácie TSPrint Client.)
- Spustite aplikáciu iKelp Predajca Cloud.
- Vyberte si doklad ktorý potrebujete vytlačiť a kliknite na tlačidlo Tlač.
- Zobrazí sa Vám okno s ponukou nainštalovaných tlačiarní. Okrem iných sa v zozname nachádzjú možnosti:
- TSPrint Default - automaticky prebehne tlač na tlačiarni ktorá je na Vašom lokálnom PC prednastavená.
- TSPrint Printer - ak vyberiete túto tlačiareň, zobrazí sa Vám ponuka Vašich lokálnych tlačiarní (Môže sa stať, že tlačiareň, ktorú máte nainštalovanú na Vašom PC na ktorej potrebujete tlačiť je iná ako prednstavená, ale v zobrazenej ponuke ju nevidíte.).