Poznámky (rýchle) k položkám v objednávke
V tomto návode predstavíme, akým spôsobom pridávať poznámky k položkám v objednávke. Poznámky je možné pridávať k jednotlivým položkám, alebo na celý doklad, pričom poznámky je možné si na jednotlivé položky definovať vopred, aby ich pridávanie bolo čo najjednoduchšie.
Poznámky na položkách a objednávke
Vyplnenie poznámky na položke v objednávke
- Pridajte položku do objednávky.
- Kliknite na ikonu pre pridanie poznámky (žltý lístok na položke).
- Zadajte poznámku podľa požiadavky zákazníka.
- Kliknite na ikonu Späť.
- Tlač položky na bonovačke aj s poznámkou prebieha v čase zatvorenie objednávky.
Pridanie a nastavenie rýchlej - automatickej poznámky k jedlám a nápojom
- V menu aplikácie v časti Karty vyhľadajte požadovanú skladovú kartu.
- Kliknite na Viac a prejdite do záložky Rozšírené.
- V časti Rýchle poznámky vyplňte poznámky.
- Jednotlivé poznámky je možné oddeliť čiarkou a medzerou.
- V prípade, že majú byť rovnaké poznámky na viacerých kartách, odporúčame tieto poznámky skopírovať.
- Zmeny potvrdíte kliknutím na Uložiť.
- Po otvorení predaja a výbere položky do dokladu sa zobrazia nadefinované poznámky.
Nadefinovanie poznámky na karte
Poznámka na položku v objednávke
Poznámka na doklad
- Pridajte položky do objednávky.
- Kliknite na ikonu menu a vyberte Poznámky.
- Zadajte poznámku zákazníka.
- Kliknite na Potvrdiť.
by
Ing. Lukáš Krajčír