Platba cez platobný terminál - riešenie problémov

V tomto návode sa dozviete informácie ako postupovať v prípade, že vznikol problém pri platbe kartou. V praxi nastávajú rôzne situácie od problémov so zamietnutím platby, nedostatok prostriedkov na účte ale aj rôzne iné problémy, ktoré skôr súvisia s technickou časťou prepojenia aplikácie iKelp POS Mobile a samotného zariadenia - platobného terminálu. V aplikácii je možné definovať teminály od rôznych výrobcov, či už sa jedná o zariadenie priamo z banky, alebo o zariadenie, ktoré vie fungovať zároveň aj ako eKasa tlačiareň. Práve pri zariadeniach, ktoré fungujú ako 2 v 1 sa stretávame s tým, že tieto zariadenia nie sú v rámci aplikácie správne nastavené a tým pádom vznikajú rôzne neštandartné situácie. Ako tieto zariadenia správne nastaviť, sa dozviete v odkaze na konci tohto článku.

Aké situácie môžu v praxi nastať a ako ich riešiť

Nastavenie užívateľských práv

Niektoré vyššie popísané kroky je možné vykonať len s príslušnými oprávneniami. Preto odporúčame uvedené oprávnenia nastaviť len vybraným užívateľom.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard