Poznámky (rýchle) k položkám v objednávke

V tomto návode predstavíme, akým spôsobom pridávať poznámky k položkám v objednávke. Poznámky je možné pridávať k jednotlivým položkám, alebo na celý doklad, pričom poznámky je možné si na jednotlivé položky definovať vopred, aby ich pridávanie bolo čo najjednoduchšie.

Poznámky na položkách a objednávke

Vyplnenie poznámky na položke v objednávke

  1. Pridajte položku do objednávky.
  2. Kliknite na ikonu pre pridanie poznámky (žltý lístok na položke).
  3. Zadajte poznámku podľa požiadavky zákazníka.
  4. Kliknite na ikonu Späť.
    • Tlač položky na bonovačke aj s poznámkou prebieha v čase zatvorenie objednávky.

Pridanie a nastavenie rýchlej - automatickej poznámky k jedlám a nápojom

  1. V menu aplikácie v časti Karty vyhľadajte požadovanú skladovú kartu.
  2. Kliknite na Viac a prejdite do záložky Rozšírené.
  3. V časti Rýchle poznámky vyplňte poznámky.
    • Jednotlivé poznámky je možné oddeliť čiarkou a medzerou.
    • V prípade, že majú byť rovnaké poznámky na viacerých kartách, odporúčame tieto poznámky skopírovať.
  4. Zmeny potvrdíte kliknutím na Uložiť.
  5. Po otvorení predaja a výbere položky do dokladu sa zobrazia nadefinované poznámky.

Nadefinovanie poznámky na karte

Poznámka na položku v objednávke

Poznámka na doklad

  1. Pridajte položky do objednávky.
  2. Kliknite na ikonu menu a vyberte Poznámky.
  3. Zadajte poznámku zákazníka.
  4. Kliknite na Potvrdiť.

Write by Author / Vytvorené by
Besteron VISA, MasterCard