Hlásenie aplikácie: Aktivovaná požiadavka na servis na zariadení
Fiskálne tlačiarne EFox posielajú do aplikácie iKelp Predajca hlásenia o potrebe vykonania servisnej prehliadky. Fiskálna tlačiareň vyžaduje potvrdenie na vykonanie servisnej prehliadky v prípade, že bol splnený interval na vykonanie servisnej prehliadky, výmenu záložnej batérie, zaplnenie fiskálnej pamäte a pod.
V každom prípade Vám odporúčame po potvrdení hlásenia v aplikácii následne kontaktovať Vašu servisnú organizáciu na vykonanie údržby daného zariadenia. (Viac informácií o údržbe fiskálneho zariadenia sa dočítate aj v článku http://www.podnikam.webnoviny.sk/registracna-pokladna/povinna-udrzba-pokladnice-casto-vykonat/18329)
V nastaveniach aplikácie definujete, či užívateľ má alebo nemá právo potvrdiť hlásenie z fiskálnej tlačiarne. Tým pádom viete zabezpečiť, že hlásenie potvrdí osoba ktorá je za používanie fiskálnej tlačiarne na danej prevádzke zodpovedná.
Potvrdenie požiadavky na servis v aplikácii iKelp Predajca - dotykový predaj
- Spustipe aplikáciu iKelp Predajca v rozhraní dotykového predaja.
- Kliknite na tlačidlo Pokladňa úkony -> Úkony.
- Pre potvrdenie aktívnej požiadavky na vykonanie servisnej prehliadky zariadenia kliknite na tlačidlo Potvrď alarm.
Potvrdenie požiadavky na vykonanie servisnej prehliadky v dotykovom rozhraní aplikácie iKelp Predajca.
Potvrdenie požiadavky na servis v aplikácii iKelp Predajca
- Spustite aplikáciu iKelp Predajca a spustite On-line Predaj.
- Kliknite na tlačidlo Pokladňa -> On-line.
- Pre potvrdenie aktívnej požiadavky na vykonanie servisnej prehliadky zariadenia kliknite na tlačidlo Potvr. alarm.
Potvrdenie požiadavky na vykonanie servisnej prehliadky v aplikácii Predajca.
by
Ing. Lukáš Krajčír