Užívateľ nevidí skladové karty po aplikovaní filtra "Skladom"
Prihlásili ste sa do aplikácie iKelp Predajca a nevidíte po aplikovaní filtra Karty skladom skladové karty aj keď ostatní užívatelia karty skladom vidia? Problém vznikol pri vytváraní užívateľa v aplikácii, kedy mu neboli správne aplikované všetky potrebné nastavenia.
Prihlásený užívateľ Administrátor
Prihlásený užívateľ Janko
V nastaveniach aplikácie ste vytvorili nového užívateľa, tento ale nemá správne vyplnené všetky nastavenia. Prosím skontrolujte nastavenia práv daného užívateľa.
- Vyberte v menu Nastavenia -> Nastavenia, zobrazí sa okno s nastaveniami aplikácie.
- V ľavej časti okna, v strome jednotlivých nastavení vyberte možnosť Užívatelia -> Janko.
- Kliknite na záložku Sklad
- Vyberte z ponuky Prednastavený sklad ktorý bude použitý ako prednastavený.
Nastavenie prednastaveného skladu pre užívateľa
by
Ing. Lukáš Krajčír