iKelp Predajca Modul Odbyt - Odberateľské doklady
iKelp Predajca – skladové hospodárstvo, integrované softvérové riešenie pre malé a stredné firmy
Odberateľské doklady
- Možnosť meniť stavy v ktoromkoľvek doklade (rozpracovaná, ukončená, prijatá, vyúčtovaná, ...)
- Definovanie stavov podľa vlastnej potreby
- Rezervácie množstiev na sklade
- Vyúčtovanie dokladov vybraným spôsobom: faktúra, dodací list, ECR online, ...
- Prehľadná evidencia a rýchle odovzdávanie informácií medzi zamestnancami
- Evidencia požiadaviek zákazníka pri akomkoľvek doklade
- Atraktívny vzhľad výstupov ponúk aj iných dokladov
- Možnosť definovania vlastného vzhľadu výstupov
Odberateľské doklady predstavujú tú časť informačného systému iKelp Predajca, ktorá zabezpečuje komunikáciu a vzťah so zákazníkom.
Často sa Vám stáva, že nemáte pod kontrolou priebeh celej zákazky, od jej vzniku až po samotnú realizáciu?
Nemáte vo firme zabezpečené efektívne a rýchle odovzdávanie informácií medzi zamestnancami, ktoré sú väčšinou kľúčové pri evidovaní nových zákaziek?
V informačnom systéme iKelp Predajca môžete mať pod kontrolou obchodný prípad od jeho vzniku až po vyúčtovanie.
V odberateľských dokladoch môžte využívať:
- Úlohy
- prideľovanie úloh zamestnancom, prípadne sebe
- možnosť nadefinovať stavy úloh (rozpracovaná, ukončená, prijatá, ... )
- Ponuky
- transformácia ponuky na akýkoľvek iný druh dokladu (odberateľská objednávka, zákazka, zápožička, ... )
- pridanie položky do ponuky nerezervuje množstvo na sklade
- Odberateľská objednávka
- objednávanie tovaru, alebo služieb pre konkrétneho zákazníka
- vytvára rezerváciu množstva danej položky na sklade
- Zápožička
- evidovanie zapožičaného materiálu, alebo tovaru zo skladu
- pridanie skladovej karty do zápožičky automaticky vytvára rezerváciu množstva na sklade
- Zákazka
- evidovanie potrieb a požiadaviek zákazníkov
- pridanie položky do zákazky vytvára rezerváciu množstva na sklade
iKelp Predajca
Skladové hospodárstvo - ekonomický informačný systém, vďaka ktorému je Vaše podnikanie efektívne.