Konfigurácia dochádzky - Ostatné
Ostatné nastavenia nájdete v menu Nastavenia -> Konfigurácia dochádzky -> záložka Ostatné.
Popis:
- Radenie zamestnancov v reportoch - Vo výstupných zostavách je možné radiť zamestnancov podľa:
- mena zamestnanca - V abecendnom poradí.
- osobného čísla zamestnanca - Vzostupne.
Pre zmenu nastavenia kliknite na kombo a vyberte si požadovanú funkciu.
- Kopírovať číslo dverí do klapky - Po vyplnení údaja Číslo dverí v pracovných údajoch zamestnanca sa toto číslo automaticky skopíruje aj do údaja Klapka. Funkciu zapnete zaškrtnutím políčka vedľa popisu.
Táto funkcia sa využíva najmä v organizáciách, kde v telefónnej sieti slúži číslo dverí zároveň ako číslo klapky.
- Aut. mazanie fotiek po priradení - Po priradení fotky k zamestnancovi sa táto fotka automaticky vymaže zo zdrojového adresára.
V preddefinovanom nastavení sa priraďovaná fotografia iba skopíruje. Teda fotografia ostáva aj v zdrojovom adresári.
- Lekár a odpracované samostatne - ??!
- Prednastavený mesačný výkaz - V prípade, ak máte vytvorených viacero mesačných výkazov, môžete v tomto kombe vybrať schému mesačného výkazu, ktorá sa bude zobrazovať ako predvolená. Prednastaviť schému mesačného výkazu môžete aj pre jednotlivé skupiny zamestnancov.
- Používať farebné rozlíšenie typov prítomností - Po zaškrtnutí tejto funkcie sa budú v okne Evidencia dochádzky zobrazovať jednotlivé typy prítomností farebne. POZOR! K jednotlivým prítomnostiam musí byť priradená farba v okne Typy prítomností.
Prednastavená farba pre všetky typy prítomností je čierna. Pre pozadie biela.
- Používať rozšírený report Zostava/Výkaz - Počet informačných polí v reportoch sa po zaškrtnutí tejto funkcie rozšíri z 25 na 32 polí.
- Generovanie pomocných informácií - Pomocné informácie sa využívajú pre export do dochádzkových terminálov a webový portál.
Ide o generovanie informácií ako týždenné saldo, mesačné saldo a saldo ku dňu(čiže saldo od začiatku mesiaca do aktuálneho dňa, nie za konkrétny jeden deň!).
Toto funkcia má tri možné varianty nastavenia:
- Automatické spracovanie - Pri pridaní záznamu, alebo zmene v evidencií dochádzky prebehne automatické spracovanie dát a súvisiacich informácií. Na slabších počítačových zostavách môže dôjsť k spomaleniu práce s aplikáciou.
by
Stanislav Javorský