Zákaznícky displej predstavuje zariadenie, ktoré prináša do bufetovej alebo fastfoodovej prevádzky prehľad a poriadok. Ocenia ho nielen zákazníci, ale aj členovia personálu. Zobrazuje totiž informácie o pripravovaných a hotových jedlách. Samotnému podniku môže priniesť viacero benefitov.
Zákaznícky displej a jeho výhody
Efektívny a fungujúci zákaznícky displej zobrazuje výlučne najnutnejšie informácie. Zatiaľ čo na jednej strane by mali byť čísla pripravovaných objednávok, druhá strana by mala patriť číslam tých hotových. Hlavné benefity zákazníckeho displeja môžeme rozdeliť do troch kategórií:
1. Zlepší komunikáciu medzi personálom a zákazníkmi
Vaši zákazníci už nebudú netrpezlivo a nervózne prešľapovať na mieste. Naopak, vďaka zákazníckemu displeju budú mať hneď po uskutočnení objednávky presné informácie o jej stave. Vedomie, že ich objednávka sa už pripravuje, im dodá pokoj a spokojnosť. Nebudú sa báť, že na ich objednávku niekto zabudne. Nehovoriac o tom, že členovia vášho personálu už viac nebudú musieť vykrikovať čísla objednávok a rušiť tak všetkých prítomných hostí. Každý uvidí informáciu o dokončení svojej objednávky priamo na displeji.
2. Zvýši efektivitu a produktivitu prevádzky
Keď zavediete do prevádzky zákaznícky displej, celý personál sa bude môcť maximálne sústrediť na svoju prácu. Nikto za pultom ani v kuchyni nebude musieť sledovať papierové „bony“, riešiť problémy pri ich stratení a podobne. Eliminuje sa tak riziko prípadných chýb, omylov a zmätku. A keďže zákazníci si budú rýchlejšie vyzdvihovať svoje objednávky, prirodzene sa zefektívni obsluha a zároveň zvýši obrat.
3. Prispeje k spokojnosti a lojalite zákazníkov
Každý jeden zákazník ocení transparentnosť a profesionalitu vašej prevádzky. Vaši hostia si budú vážiť, že im poskytujete aktuálne a presné informácie o ich objednávkach. Dáte im tak jasne najavo, že vám na nich záleží. A odmenou vám budú stále sa vracajúci zákazníci. Veď kto by sa nechcel vrátiť na miesto, kde je o neho dobre postarané?
Tipy, ako efektívne používať zákaznícky displej
- Dbajte na to, aby sa informácie o stave objednávok na výdajovom displeji aktualizovali vždy automaticky a v reálnom čase. Len tak zaistíte maximálnu efektivitu pri jeho používaní.
- Používajte jednoduché a zrozumiteľné symboly alebo ikony na označenie stavu objednávky.
- Umiestnite zákaznícky displej na viditeľnom a dostupnom mieste, aby ho mohli sledovať členovia personálu aj zákazníci.
- Zvoľte veľkosť, farbu a štýl písma tak, aby boli všetky informácie na displeji dobre čitateľné aj z väčšej vzdialenosti.
- Nastavte zvukové alebo vizuálne signály na upozornenie zákazníkov na zmenu stavu ich objednávky.
- Používajte zákaznícky displej aj na propagáciu svojich produktov, služieb, akcií alebo zliav.
Zdroj: iKelp
Zákaznícky displej v rámci pokladničného systému
Ak hľadáte ideálne riešenie pre svoju prevádzku, môžete zvážiť funkciu zákaznícky displej od iKelp POS Mobile. Keďže je súčasťou bufetového systému, zabezpečuje maximálnu efektivitu pri používaní. Okrem toho je táto funkcia jednoduchá na používanie aj nastavenie. Stačí len pripojiť obrazovku k internetu a zadať adresu webovej stránky, ktorá vám zobrazí informácie o objednávkach.
Okrem toho s riešením iKelp POS Mobile zároveň získate aj moderný a flexibilný pokladničný systém. Budete tak môcť využívať mnoho ďalších funkcií a čerpať z benefitov, medzi ktoré patrí napríklad:
- jednoduchá a rýchla obsluha zákazníkov pomocou mobilných zariadení,
- prehľadné a intuitívne rozhranie na zadávanie objednávok,
- možnosť akceptovať rôzne platobné metódy (hotovosť, platba kartou, mobilné platby),
- tlač účteniek alebo ich odosielanie e-mailom,
- spravovanie skladových zásob, cien a zliav,
- sledovanie tržieb, nákladov a ziskov,
- analyzovanie dát a generovanie reportov,
- možnosť integrácie s ďalšími aplikáciami alebo službami.
Ak by ste si chceli vyskúšať zákaznícky displej od iKelp POS Mobile spolu so všetkými jeho výhodami, neváhajte nás kontaktovať. Spoločne nájdeme riešenie šité na mieru vašej prevádzke.