Zverejňovanie obedového menu pomocou POS Mobile
Aplikácia iKelp POS Mobile funguje online, čo znamená, že ak do systému zadáte obedové menu na nejaký čas dopredu, vždy vám ponúkne živé aktuálne údaje. Na vysvetlenie to možno prirovnať k Internet bankingu, v ktorom si stále viete pozrieť aktuálny zostatok.
V praxi to funguje nasledovne: Do systému zadáte plán obedového menu napríklad na týždeň. Ak niekto navštívi web vášho podniku, nájde tam vždy aktuálne menu na daný deň alebo týždeň. Rovnako aj po zosnímaní QR kódu na Inteligentnom stole sa zákazník dostane k živej a aktuálnej ponuke. Ak sa počas dňa niektoré z menu vypredá, jednoduchým pohybom prsta sa vylúči z ponuky.
Aktuálna ponuka obedového menu sa môže zobrazovať naživo (raz sa nastaví a obsah sa dynamicky mení):
- na webe reštaurácie (na inej doméne ako iKelp POS Mobile),
- na Facebooku (príspevok na Facebooku môžete navyše podporiť aj platenou reklamou = väčší dosah = noví možní zákazníci),
- cez Inteligentný stôl,
- na verejnej časti webu iKelp POS Mobile.
Tu treba spomenúť, že existujú aj možnosti zdieľania, v ktorých je obedové menu aktuálne len v momente realizácie zverejnenia. Ide o:
- automatizovaný post na Facebooku týkajúci sa denného alebo týždenného menu (ak sa príspevok pridá ako post, v danom momente sa vygeneruje, ale prípadné zmeny sa už v poste neprejavia),
- vytlačenie obedového menu,
- automatizovaný mailing (odoslaný e-mail sa vygeneruje už s obsahom, takže na strane príjemcu sa už nedokáže zmeniť).
Vďaka zdieľaniu obedového menu ušetríte čas a zároveň oslovíte väčšie množstvo zákazníkov
Vďaka zdieľaniu obedového menu ušetríte množstvo času každý týždeň. A prečo zdieľať obedové menu na viacerých miestach súčasne? Odpoveď na túto otázku je veľmi jednoduchá – oslovíte viac potenciálnych klientov a vaša ponuka bude mať väčší dosah, pretože nie každý zákazník chodí na web reštaurácie, kde si pozerá aktuálne menu. Jeho pozornosť si však môžete získať príspevkom na Facebooku. A čo so zákazníkmi, ktorí nenavštevujú web a nemajú čas ani na Facebook? Práve pre takých je ideálny e-mail s týždennou ponukou.
Musíte však rátať aj s tým, že nie všetci žijú v online svete. Ak pôsobíte v lokalite, v ktorej je veľa dôchodcov alebo značná časť vašej donášky smeruje k tejto skupine ľudí, vo svoj prospech môžete využiť tlačené obedové menu. Vytlačené obedové menu na nasledujúci týždeň tak môžete svojim zákazníkom pribaliť k piatkovej donáške.
Vytvárajte si databázu zákazníkov
Už sme spomenuli, že aplikácia ponúka aj automatizovaný mailing s ponukou obedového menu – možnosť „odoberať“ (viď zelené tlačidlo na obrázku vyššie). To predstavuje veľkú výhodu hlavne pre menšie podniky, ktoré nemajú čas ani prostriedky na to, aby podporili svoje podnikanie reklamou. Je to úplne jednoduché – nastavíte si zverejňovanie týždenného menu na vašom webe.
Ak sa návštevník na vašej stránke rozhodne pre odoberanie menu, tak len klikne, potvrdí GDPR súhlas a automaticky sa zaradí do databázy klientov. A najväčšia výhoda? Ak sa vám na odoberanie menu zaregistruje 500 ľudí, tak vy bez práce získate 500 kontaktov, na ktoré môžete ďalej pôsobiť marketingom, akciami a pod.
Zverejňovanie obedového menu na viacerých miestach má skutočne význam. Hlavne, ak ho viete ovládať cez jedinú aplikáciu, akou je napríklad iKelp POS Mobile. Práve takýto spôsob zdieľania obedového menu predstavuje veľkú konkurenčnú výhodu oproti iným reštauračným systémom, pretože ide naozaj do hĺbky.