7 spôsobov, ako získať nových zákazníkov na internete query_builder 08. januára 2025 Ako získať zákazníkov, a to nielen prostredníctvom tradičných online kanálov, ale aj s využitím nových technológií, ako je napríklad AI? Pozrite si naše tipy. arrow_right_altČítať článok
Postarajte sa o deti – sú to vaši budúci zákazníci query_builder 25. júla 2019 Ako sa správne postarať o deti vo vašom zariadení, aby sa z nich v budúcnosti stali vaši zákazníci? arrow_right_altČítať článok
Hudba má veľký vplyv na celkový dojem z vášho gastropodniku query_builder 14. februára 2024 Hudba má zásadný vplyv na našu psychiku a správanie. Ovplyvňuje i zákazníkov vo vašej kaviarni alebo reštaurácii. Ako ju môžete využiť v prospech svojho podniku? arrow_right_altČítať článok
5 ingrediencií úspešného gastropodniku: len dobré jedlo a pitie už nestačí query_builder 31. januára 2024 Ak chcete, aby bola vaša reštaurácia dlhodobo úspešná, nestačí ponúkať zákazníkom len kvalitné jedlo. Čo patrí ku kľúčovým ingredienciám prosperujúceho gastropodniku? arrow_right_altČítať článok
Ako pomôže zákaznícky displej v bufete alebo vo fastfoode? query_builder 27. decembra 2023 Zákaznícky displej predstavuje zariadenie, ktoré prináša do bufetovej alebo fastfoodovej prevádzky prehľad a poriadok. Ocenia ho zákazníci aj personál. arrow_right_altČítať článok
Prispôsobte reštauračný systém veľkosti a potrebám svojej prevádzky query_builder 30. augusta 2023 Vhodný reštauračný systém dokáže zefektívniť chod celej prevádzky. Ako však zvoliť ten správny pre vaše potreby? Vyberajte si aj podľa veľkosti podniku. arrow_right_altČítať článok
Ako zostaviť jedálniček? Zohľadnite stravovacie návyky a diéty hostí query_builder 17. augusta 2023 Dobrú reštauráciu nerobia dobrou len kvalitné suroviny, ale aj menu, z ktorého si dokáže vybrať široká škála hostí. Myslite na zákazníkov s potravinovými obmedzeniami. arrow_right_altČítať článok
Profitujte vo vašej reštaurácii z organizácie eventov query_builder 14. marca 2023 Skvelú príležitosť, ako zvýšiť profit podniku, predstavuje organizovanie eventov. Tie majú viacero benefitov. Ponúkame vám niekoľko tipov na zaujímavé eventy. arrow_right_altČítať článok
Rozhovor s Marekom Ryšánkom: Systémovo a procesne musí byť všetko zladené query_builder 03. marca 2023 Rodinnú pizzeriu Fragolino Ristorante charakterizuje láska k talianskej kuchyni a dobrému vínu. O tom, čo ponúka zákazníkom, sme sa porozprávali s jej majiteľom. arrow_right_altČítať článok
Čo vám môže priniesť akcia Happy Hour a ako na ňu? query_builder 01. februára 2023 Jednou z obľúbených akcií na prilákanie zákazníkov do prevádzky je tzv. Happy Hour, počas ktorej môžu hostia niečo skonzumovať za zvýhodnenú cenu. Ako na ňu? arrow_right_altČítať článok
Rozhovor s Borisom Halajom: Dlho som sa bránil spojeniu s akoukoľvek rozvozovou službou query_builder 12. januára 2023 Ako o sebe sami tvrdia, nie sú iba obyčajný street food. Reč je o podniku Butcher's Bits, o ktorom sme sa porozprávali s jeho majiteľom Borisom Halajom. arrow_right_altČítať článok
Obedové menu: dajte denný jedálny lístok na web aj Facebook query_builder 08. novembra 2022 Denný jedálny lístok na webe alebo Facebooku je dostupný a viditeľný prakticky pre každého. Aké sú ďalšie výhody umiestnenia vašej ponuky na internet? arrow_right_altČítať článok
Recenzie sú dôležité. Ako získavať pozitívne a reagovať na tie negatívne? query_builder 18. novembra 2022 Zákazníci majú na výber z veľkého množstva prevádzok. To, ktorú z nich navštívia, môžu ovplyvniť do veľkej miery aj recenzie. Ako ich získavať a ako na ne reagovať? arrow_right_altČítať článok
Informujte zákazníka o stave objednávky či rozvoze jedla SMS správou query_builder 27. septembra 2022 Komunikácia so zákazníkom je dôležitá. Nasledujúce riadky vás presvedčia o tom, že aj obyčajná esemeska môže zákazníkovi dodať pocit istoty a výnimočnosti. arrow_right_altČítať článok
Prečo využívať vernostné systémy v tandeme s objednávaním jedla online? query_builder 09. júna 2022 Zatiaľ čo niektorí podnikatelia nedajú na vernostné systémy dopustiť, iní sú voči nim skeptickí. Prečo sa oplatia, ak ponúkate možnosť objednávania jedla online? arrow_right_altČítať článok